Tevredenheid medewerkers & vrijwilligers

Van Neynsel weet dat tevreden medewerkers en vrijwilligers een voorwaarde zijn voor goede zorg voor onze cliënten. Daarom onderzoeken we regelmatig hoe medewerkers en vrijwilligers hun werk en de organisatie ervaren.

Resultaten 2020

Verbeteren van personeelssamenstelling en taakverdeling; inzetten van ‘andersgeschoolden’ en zorghulpen ten behoeve van het bieden van nabijheid, toezicht en zinvolle dagbesteding.

Dit heeft vertraging opgelopen door corona. Effecten van corona worden als leerpunten meegenomen naar 2021.

Speerpunten 2021

In 2021 wordt meer aandacht besteed aan samenwerken, feedback geven, werken aan vertrouwen en werkplezier met als doel tevreden en vitale medewerkers.

In 2021 wordt extra aandacht besteed aan aanpak van ziekteverzuim middels:

  • het zorgen voor de juiste hulpmiddelen;
  • scholing;
  • het toezien op het juiste gebruik van de hulpmiddelen;
  • toezien op de juiste houding;
  • tiltechnieken.

Complimenten of klachten

Van Neynsel wil graag dat cliënten voor Van Neynsel blijven kiezen. Daarom werken we continu aan onze kwaliteit.Bent u bijzonder tevreden of heeft u suggesties om de zorg en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag. Neemt u contact op met onze klantenservice op 073 – 82 28 000 om uw feedback met ons te delen. Hiermee verbeteren we de dienstverlening. Een compliment wordt gedeeld met de afdeling of medewerker(s) die u zo goed geholpen hebben.

Bent u ergens ontevreden, boos of teleurgesteld over? Wij verzoeken u dit direct kenbaar te maken aan de betrokken medewerker(s), zodat we uw klacht kunnen oplossen. Wanneer zij het niet naar tevredenheid kunnen oplossen, kunt u een klacht indienen.

Zorgkaart Nederland

Zorgkaart Nederland is de grootste, onafhankelijke ervaringssite voor de Nederlandse gezondheidszorg. Elke cliënt kan hier een waardering over de zorg achterlaten. Van Neynsel is altijd blij met reacties van cliënten. Wanneer u een waardering achterlaat, brengt u samen met andere cliënten de kwaliteit van de zorg in kaart. Daar heeft iedereen profijt van!

Deel uw ervaring