Nieuwe zoekopdracht

Niet tevreden met de zoekresultaten hieronder? Probeer het dan nogmaals:

293 zoekresultaten voor:

22

Samenwerking Wij zijn Zuiderschans

Om onze kwaliteit continu te verbeteren, bestaat binnen Van Neynsel een lange traditie van samenwerking in netwerken rond verschillende doelgroepen. Binnen deze netwerken werken wij vaak samen met andere organisaties, om organisatieoverstijgende en complexe vraagstukken te kunnen verbeteren, ketenafspraken te maken of van elkaar te leren.

23

Innovatie bij Wij zijn Zuiderschans

Sociale innovatie is een verzamelnaam voor initiatieven van mensen en organisaties die gericht zijn op innovatieve oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Hierbij valt te denken aan vernieuwingsprocessen op het gebied van samenwerking voor de verbetering van de diensten.

24

Leren en ontwikkelen bij Wij zijn Zuiderschans

Van Neynsel maakt zich sterk voor een veelzijdig aanbod van sociale zorg en gezondheidszorg. We vinden het belangrijk dat onze medewerkers vitaal en competent zijn en zorg verlenen die doeltreffend, doelmatig en vooral cliëntgericht is. Via een samenhangend ontwikkelings- en scholingsprogramma houden we hun kennis en vaardigheden op peil. Ook voor persoonlijke ontwikkeling is veel ruimte.

25

Kwaliteit Wij zijn Zuiderschans

Ieder mens is anders, met eigen wensen en behoeften. Of het nu gaat over prettig wonen, deelnemen aan activiteiten, zorg bij dementie, samen eten of medische behandelingen. Bij Van Neynsel zoeken we daarom altijd naar een persoonlijke oplossing. Ongeacht of u veel of weinig ondersteuning of zorg nodig heeft, of u thuis woont of in een van onze zorglocaties.

26

Tevredenheid Wij zijn Zuiderschans

Van Neynsel weet dat tevreden medewerkers en vrijwilligers een voorwaarde zijn voor goede zorg voor onze cliënten. Daarom onderzoeken we regelmatig hoe medewerkers en vrijwilligers hun werk en de organisatie ervaren.

27

Klantwaardering Wij zijn Zuiderschans

Voor een zo aangenaam mogelijk leven zijn persoonlijke zorg en ondersteuning belangrijk. Van Neynsel hecht veel belang aan hoe u en de mensen om u heen onze zorg- en dienstverlening ervaren. Deze ervaringen geven een goed beeld van de door ons geleverde kwaliteit van zorg en behandeling.

29

Kom bij de cliëntenraad

Hoe ervaren bewoners de zorg die ze krijgen? Wat missen ze? Wat zijn hun wensen? Waar worden ze blij of juist verdrietig van? Al deze vragen zijn belangrijk voor de cliëntenraden van Van Neynsel. Want die raden zijn de stem van de bewoners, en de verbinding met het management. Elke locatie van Van Neynsel heeft een eigen lokale cliëntenraad. En uit die raden zitten afgevaardigden in de centrale cliëntenraad, afgekort CCR. Onlangs startte Bob van ’t Geloof als onafhankelijk voorzitter van de CCR.

30

Minister Helder op bezoek

De ouderenzorg bij Van Neynsel, zoals minister Conny Helder (Langdurige Zorg en Sport) die dinsdag in ’s-Hertogenbosch te zien kreeg, staat wat haar betreft model voor de toekomst. De zorgorganisatie en woningcorporatie Zayaz hebben bij Wij zijn Zuiderschans een mix gemaakt van bewoners met en zonder zorgvraag en/of met dementie, die worden ondersteund door zogeheten buurtverbinders.