Kwaliteitsvenster
Van Neynsel heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Iedereen draagt dagelijks bij aan kwaliteit door haar/zijn professionaliteit en betrokkenheid. Dit geldt voor alle medewerkers, staf en vrijwilligers.
Belangrijke leidraad voor het kwaliteitsbeleid van Van Neynsel is het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg. Het kwaliteitskader beschrijft wat cliënten en hun naasten mogen verwachten van verpleeghuiszorg. De manier waarop wij werken aan kwaliteit wordt (voortdurend) vastgelegd in een kwaliteitsplan en een kwaliteitsjaarverslag. Met de informatie en cijfers in dit kwaliteitsvenster geven wij overzichtelijk weer hoe Van Neynsel op de verschillende onderwerpen invulling geeft aan de kwaliteitsaspecten.
-
Klantwaardering
Hoe waarderen onze cliënten onze zorg- en dienstverlening?
-
Tevredenheid
Hoe tevreden zijn onze medewerkers en vrijwilligers?
-
Kwaliteit
Aan welke kwaliteitseisen voldoet Van Neynsel?
-
Veiligheid
Hoe zorgen we ervoor dat onze cliënten zich veilig voelen?
-
Leren & ontwikkelen
Hoe werken we aan verbetering van onze dienstverlening?
-
Innovatie
Hoe dragen innovaties bij aan aangenamer leven en werken?
-
Medezeggenschap
Hoe denken cliënten, medewerkers en vrijwilligers mee?
-
Bestuur & Toezicht
Wie besturen Van Neynsel en wie houdt daar toezicht op?
-
Samenwerking
Met wie werken we samen om de beste zorg te bieden?