Klachtenregeling

Ons doel is om u goede zorg te leveren. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. In dat geval horen wij graag van u. Een klacht is vaak het gevolg van een misverstand: onvoldoende informatie, slechte communicatie, verkeerde verwachtingen. De meeste klachten gaan over kleine dingen. Dingen die in uw dagelijks leven wel belangrijk zijn.

Ons advies is om uw onvrede zo snel mogelijk te bespreken met degene die u had moeten helpen. Lukt dat niet, neem dan contact op met een teamcoach. Samen kan er dan gezocht worden naar een oplossing.

Ons advies is om het meteen te bespreken met diegene die u goed had moeten helpen. Of de leidinggevende van deze persoon. Het direct uitpraten lucht vaak op en verheldert meteen de zaken. Bovendien kunnen wij samen met u zoeken naar een oplossing.

Het kan gebeuren dat het niet lukt om de onvrede weg te nemen. Dan kunt u gebruikmaken van onze klachtenregeling of het formulier klachtenregeling invullen als u een klacht hebt. Klachten worden gebruikt om onze dienstverlening te verbeteren. Dat is goed voor u, voor ons en voor medecliënten.

Meer informatie

U kunt altijd bellen met een van de klachtenfunctionarisssen, tel. 073 822 8700.

Deel via:
Facebook Twitter LinkedIn Google Plus Mail